3 mei 2015

outfit: comfort aux bruxelles

0 reacties
 
Heei! 
In mijn blogpost over Brussel schreef ik al dat ik nog outfitfoto's van die dag zou posten, nou het heeft even geduurd maar bijdeze! Ik begon die dag met een lang vest en een sjaal, maar die gingen snel in mijn tas. Een vrij basic outfit bleef over, maar eigenlijk vind ik hem wel tof. Vandaar dat ik deze lente-outfit met jullie deel! 




Het was super lekker weer die dag en voordat ik in Praag een zonnebril kocht, was ik nog op zoek naar een mooie die mij in de zomer zou vergezellen. Ik leende daarom de zonnebril van een vriendin, Laura, die er twee had. Ik had echt een heerlijk zomers gevoel, we hebben daar eigenlijk de hele dag in ons t-shirt rondgelopen! 

De items die ik draag zijn:
- Zonnebril van Laura (Action)
- Top van Monki
- Jeans van H&M
- Schoenen van NewBalance (model 574)

X Anne

* Foto's door Merel (thanks!) *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff