16 maart 2015

first days of spring

0 reacties
 
Wat wordt het lekker weer hè! Hoewel het nog niet echt lente is, voelden de afgelopen dagen voor mij wel zo. Ik kan daar echt van genieten, ik wordt er helemaal vrolijk van. Ik had ook gelijk weer zin in iets wat ik al een tijdje niet meer had gedaan: outfitfoto's schieten! Kijk mee naar alle plaatjes!







Ik had die dag zin in een lekkere casual/basic outfit. Ik trok mijn gestreepte baseballshirtje weer uit de kast en combineerde die met mijn donkerblauwe highwaisted jeans. Dat highwaisted model heeft in deze outfit niet zo veel zin trouwens, haha! Ik draag de afgelopen tijd heel vaak mijn Clarks look-a-likes van Invito, ze zitten super lekker en combineren ook heel makkelijk. Win-win dus! Om de outfit net wat specialer te maken, droeg ik een zelf gefabriceerde ketting. Ik had nog een oud ketting-koordje liggen en deed daaraan twee above-knuckle rings van Primark. Ik vond het wel tof geworden,  wat vind jij?

T-shirt: Primark
Jeans: Primark
Shoes: Invito
Necklace: zelfgemaakt van twee Primark ringen en een oud kettinkje
Lipstick: Captive van MAC

Have a nice day!
X Anne





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff