17 februari 2015

4 lipsticks die ik vaker zou moeten dragen

0 reacties
 
Vandaag laat ik aan jullie 4 lipproducten zien die ik vaker zou moeten dragen. En dan kom ik toch uit op de fellere lipsticks, de gewaagdere kleurtjes. Ik moet van mijzelf wat vaker uit mijn comfort-zone stappen namelijk. Op een doordeweekse dag ben ik (als ik al een lidproduct draag die dag) geneigd voor een nude/my-lips-but-better kleurtje te gaan. Kijk mee naar de lipsticks die ik vaker zou moeten dragen!

Allereerst deze prachtige donkerrode kleur van Rimmel, Rimmel Apocalips in de kleur Eclipse. Dit vind ik echt een prachtige kleur! Ik moet deze vaker gaan dragen de komende tijd, ik vind het namelijk wel echt meer een kleur voor in de winter en voor op chique gelegenheden. Dus voordat het lente-weer doorbreekt, moet ik deze nog een aantal keren dragen!

 Deze budget-topper is inmiddels al in een andere verpakking gegoten, zolang heb ik hem al. En in al die tijd, moet ik tot mijn spijt zeggen, dat ik deze lipcream geen enkele keer serieus heb gedragen. Daar moet verandering in komen! Vinden jullie trouwens dat de kleur niet vloekt bij mijn haar op dit moment? Als dat niet zo is, ga ik hem zeker vaker dragen!

Deze kleur vind ik onwijs mooi! Het is de kleur 'Berry Bradshaw' van Catrice, en deze kleur moet gewoon weer terug in mijn everyday-makeup. Het is een hele fijne lipstick, die echt van hele goede kwaliteit is (zeker gezien de prijs). Ik vind dat dit soort berry-kleurtjes mij best goed staan, hihi al zeg ik het zelf. Dus ik moet ze dan ook maar vaker dragen!

Als laatste deze prachtige lipstick van Revlon. Dit is een lipstick die ik onwijs fijn en verzorgend 
vind, maar toch iedere keer laat liggen. Ik weet niet precies hoe dat komt, geen reden dus om hem niet te dragen. Deze kleur neigt meer naar paars, en zal ik sowieso aankomende lente veel vaker gaan dragen. 


Ik hoop dat ik jullie ook een beetje heb geïnspireerd om de fellere lipkleuren weer wat vaker uit de kast te trekken. Het kan een outfit helemaal afmaken, en ik weet zeker dat het je super mooi zal staan!

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff