27 januari 2015

Mijn favoriete covers op dit moment

0 reacties
 

De laatste tijd ben ik steeds meer naar covers gaan luisteren i.p.v. de originele nummers. En daarom lijkt het mij leuk om in dit artikel mijn favoriete covers van de afgelopen tijd met jullie te delen. Covers vind ik vaak mooier dan de originele nummers, ik kan daar zo van genieten! Ik heb hieronder een aantal covers geplakt, die echt de moeite waard zijn om te luisteren. Naar mijn mening dan hè!


Het bekende 'Rather Be' wordt door Jasmine echt super goed gecovered vind ik! Love it.


Dit nummer is zo mooi! Hier kan ik uren achterelkaar naar luisteren, less is more is een quote die ik hierbij echt van toepassing vind! Het pianospel bijvoorbeeld is heel minimaal, maar zorgt voor een onwijs mooi effect.


Even heel iets anders, Janet Devlin zingt Friday I'm in love. Een liedje waar ik mij helemaal bij aansluit! Janet heeft een heel bijzondere stem en zingt dit liedje echt té leuk!


Deze cover op het kanaal van Megan Davies is echt favoriet. Ik vind het duet van deze twee zo gaaf! Ook het gitaarspel, ja eigenlijk alles vind ik hier mooi aan, haha!


Hier een cover van onze eigen Dotan! Hij zingt samen met zijn crew 'Stolen Dance' van Milky Chance.



Ken jij nog mooie covers? Laat ze vooral hieronder achter!

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff