10 december 2014

Tas inpakken voor Gummersbach

0 reacties
 
Hoihoi!
Morgen ga ik met school naar Duitsland. Misschien weten jullie wel dat ik bij de Vocalgroup zit, we gaan morgenochtend vroeg weg met de bus. Het plan is om kerstliedjes zingen op de school en in het winkelcentrum van Gummersbach. Natuurlijk moest ik vanavond mijn koffer (nouja eigenlijk tas) pakken, en ik dacht: waarom zet ik dat niet gewoon op de foto? Vandaar dit artikeltje, hope you'll like it!
We verblijven in Keulen, in een jeugdhostel waar we één nachtje slapen. Ik probeer altijd zo minimaal mogelijk in te pakken, maar meestal mislukt dat, haha! Kijk maar mee wat dit keer de schade is :)
Wat natuurlijk heel belangrijk is, mijn pyjama'tje! Mijn pyjamabroek is van Hema en ik gebruik mijn donkerblauwe shirt van The Sting. Ook neem ik nog een lekkere chillbroek mee, deze is van Primark.

Dit is wat ik morgen aantrek: mijn zwarte enkellaarsjes van aQa, een vest van H&M, mijn rendiershirt van Jennifer. Ook neem ik ondergoed mee, wel belangrijk hè?

Als outfit voor de drie optredens die we gaan geven neem ik het volgende mee: mijn zwarte paletten jurkje van Vero Moda, een rode bolero van mijn moeder (Steps), 2 panty's. Ja twee, voor het geval ze stuk gaan, je weet hoe dat gaat! Ook neem ik ballerina's mee, deze zijn van Primark en een statement ketting (geen merk).

In mijn toilettas zitten de volgende dingen: Miccelair water van L'Oreal (voor gezichts/oogmake-up weghalen), Clinique Tonic en voedende crème, een tandenborstel, een sample tandpasta en bodylotion. Ook neem ik mijn borstel en een paar elastiekjes mee, mijn deodorant-stick van Dove, tampons en Schwarzkopf haarserum.

Mijn make-up, tja dat heb ik niet super minimaal ingepakt maar ik heb wel wat aanpassingen in vergelijking met wat ik normaal gebruik, oké hier komt het: mijn Rimmel match perfection foundation, Essence vloeibare concealer, Catrice concealer en Rimmel Stay matte powder als basis. Voor mijn wenkbrauwen neem ik Catrice wenkbrauwpoeder en Hema wenkbrauwen mee. Ik neem natuurlijk ook mijn Essence eyeliner en Maybelline mascara mee. Als bronzer/blush/highlighter 3-in-1 product neem ik een Essence poeder mee. Mijn MUA Undressed palette neem ik ook mee. Mijn Nivea bordeauxrode lipstick, babylias en wat wattenstaafjes zitten ook in mijn makeuptasje. Zo dat is een hele lijst, als kwasten neem ik drie gezichts- & drie oogschaduwkwasten mee!

Nog wat overige dingen die ik vergeten was: gezichtsmaskertjes voor een girls night, 2 spelletjes, mijn nieuwe iPhonekabeltje van Hema. Oh! En ik was ook nog 2 verzorgingsproducten vergeten: mijn volumepoeder en mijn Mexx miniparfum.

Ik neem in mijn handtas, naast een hele hoop eten en drinken, mijn boek mee, mijn telefoon en oortjes en mijn portemonnee. Het leek mij wel handig om een apart tasje te hebben voor in de bus :)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, nemen jullie meer/minder mee als je een nachtje weg gaat?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff