22 december 2014

Review: MAC lipstick Captive

0 reacties
 
Ik had mijn vader een subtiele hint gegeven, om als cadeau deze MAC lipstick te kopen, en hij heeft de hint goed begrepen. Ik ben christen, maar wij vieren de Bijbelse feesten, die de joden nu dus ook vieren. Zo vierden wij ook Chanoeka, waarbij we elkaar cadeaus geven. Ik ben heel blij met deze lipstick, kijk snel mee als je benieuwd bent!








































Ik kreeg MAC Satin lipstick in de kleur Captive, een hele mooie 'bosbessenkleur', is dat een goede omschrijving? Dit is mijn eerste lipstick van MAC, en ik heb er altijd alleen maar positieve dingen van gehoord. MAC lipsticks hebben verschillende 'finishes', Captive heeft een 'Satin' finish. Een Satin finish heeft een goede dekking/pigmentatie, en een goede houdbaarheid. Het lijkt op matte maar dan met meer glans en het is minder uitdrogend.
Ik ben enorm blij met deze lipstick, het is een prachtige kleur die lang blijft zitten op mijn lippen. Daarbij ruiken de MAC lipsticks super lekker naar vanille!
De vormgeving van de MAC lipsticks vind ik ook echt super mooi. Je kunt MAC heel gemakkelijk bestellen bij www.douglas.nl, zonder verzendkosten. De lipsticks van MAC kosten 19.

Wat vind jij van mijn nieuwe liefde?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff