3 november 2014

My photodiary - oktober ´14

0 reacties
 
Hoi! 
Het is weer tijd voor mijn maandelijkse photodiary artikel! Ik had deze maand herfstvakantie, ik bakte koekjes en heb veel gewerkt. Kijk snel mee!
 Ik bakte koekjes met M&M's, zoo lekker! Het recept komt trouwens van de blog van mijn vriendin Merel, klik hier voor de link! Bij haar zagen ze er wel wat lekkerder uit, haha!
 Op school...
The fault in our stars lezen, ik ben heel laat. I know, haha! Maar ik vind het een heel mooi boek tot nu toe, ik ben op de helft ongeveer.
Het was herfstvakantie, het eerste weekend ging ik gelijk met mijn oma, mijn nichtje en mijn zusje Utrecht in om lekker te winkelen. Even bijtanken bij de Mac Donalds.... Ik nam een Mac Flurry Pecan & Caramel: PERFECTIE! De lekkerste Mac Flurry die ik ooit op heb!
AAAAHH! Mijn vader bestelde een MacBook Pro, (13 inch). We maken er thuis allemaal gebruik van, nouja... eigenlijk gebruiken alleen ik en mijn vader hem, hihi! Ik bewerk nu mijn video´s ook met iMovie, super fijn! Love it!!
Dit zijn van die kleine, leuke dingetjes die alleen in vakanties gebeuren (bij mij tenminste)! Mama nam wat lekkere broodjes bij de bakker mee, jum!
 
Werken! Ik heb afgelopen vakantie veel gewerkt, maar normaal werk ik ook 2 keer per week :)

We gingen shoppen met vriendinnen + moeders van de kerk, in Zoetermeer! Hier kun je de
shoplog bekijken! Maar eerst gingen we nog wat drinker bij La Place, ik bestelde een witte (ja dat las je goed: een witte!) chocolademelk. MEEEEAN wat is dát zoet! De eerste twee slokken waren lekker, daarna werd ik er misselijk van. Nope, geen aanrader. Het klonkt wel spannend!

Weer naar school, het wordt gewoon al donker als je het 8e uit bent.... zucht!
Hoe was jouw maand?X Anne










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff