24 oktober 2014

Unboxing E.L.F. pakketje

1 reacties
 
Hoihoi!
Vorige week plaatste ik met twee andere vriendinnen een bestelling bij Eyesl Lips Face, ELF dus. Ik had al een tijdje een aantal dingen op het oog uit de webshop, maar ik stelde het iedere keer uit om te bestellen. Nu was er een actie dat de verzending 2 euro zou zijn bij een bestelling vanaf 30 euro. Hier hebben ik en twee vriendinnen dus gebruik van gemaakt, kijk mee naar wat ik heb gekocht!


Dit was mijn inhoud van de doos, ik bestelde vooral veel van de studio lijn van elf, en maar één ding van de 1-euro lijn. De verzending was trouwens super snel! Ik bestelde het donderdagavond en zaterdag werd het al geleverd, helaas waren we niet thuis.. Maandag had ik het pakketje dus ik handen!

Ik begin maar gelijk met mijn enige 1-euro item, deze lipstick. Het is een frambozen, donkerrode lipstick. Echt een prachtige kleur! De verpakking is wel wat minder, maar wat verwacht je voor die prijs? Het is de kleur 'Posh' en deze lipstick kostte dus 1 euro.

Ik wilde heel graag deze 'Tone Correcting Powder' uitproberen. De poeder bevat vier kleuren poeder die transparant zijn op je huid en je huid egaliseren, ik ben benieuwd! Ik vind de verpakkingen van de studio-lijn trouwens echt heel mooi, ze zijn mat zwart en lijken een beetje op NARS verpakkingen! Deze poeder kostte trouwens 4 euro, net als de volgende dingen:

Deze highlighter, gotta glow. Elf zegt dat het een blush is, maar ik vind het een highlighter. Het is een mooie witte highlighter, die op je huid niet meer wit is, maar een mooie glans achterlaat. Deze highlighter kostte 4 euro.

Ook wilde ik heel graag nog een échte blush bestellen bij Elf, ik koos voor 'berry merry'. Dit leek mij een hele mooie najaarsblush, het is namelijk - zoals de naam al zegt- een berry kleurtje, Ik ga zeker nog een review over deze twee Elf blushes schrijven! Ook deze blush kostte 4 euro trouwens.

Dan bestelde ik deze 'Small Angled Brush', deze leek mij perfect voor het invullen van mijn wenkbrauwen met wenkbrauwpoeder. Ook deze kwast was 4 euro, zoals bijna alles van de studio-lijn.


Zijn jullie de 4-euro producten al zat? Hier nog eentje, de laatste. Ik kocht namelijk deze 'Small Tapered Brush' die mij perfect leek voor het precies aanbrengen van bronzer of highlighter. Ik had nog niet zo'n soort kwast in mijn collectie en het leek mij wel erg handig!

Zo, dat was het dan. Dit was mijn bestelling bij ELF, wat vinden jullie van mijn nieuwe beauty-goodies?

X Anne

1 opmerking:

  1. Wat een leuke bestelling. Ik ben vooral erg benieuwd naar de blush. Leuke naam alleen al.

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff