30 oktober 2014

New in: winterlaarsjes + schooltas

0 reacties
 



Ik loop al een tijdje rond op mijn nieuwe winter boots, maar ik wilde ze toch nog even aan jullie laten zien! Ook kreeg ik van mijn moeder een nieuwe schooltas, als bedankje voor het oppassen op mijn broertje en zusje. Door middel van dit artikeltje show ik jullie mijn nieuwe babies!

Dit zijn ze dan, mijn nieuwe enkellaarsjes! Ik heb ze al een tijdje gedragen, dus ze zijn niet meer als nieuw. Het zijn boots van het merk AQA, ik kocht ze bij de lokale schoenenwinkel en ik ben er erg blij mee!

Ze zijn van echt leer en hebben een gouden details, gouden ritsjes en knoopjes. Ook hebben ze, zoals je wel kunt zien, een klein hakje (ik kan het geen hak noemen, maar ik vind het wel stoer staan).
Ze lopen echt als wolkjes en zijn heel makkelijk te combineren door de zwarte kleur. Wel moet ik opletten dat ik niet teveel zilvere sieraden enzovoorts ga dragen als ik deze laarsjes aanheb, of vinden jullie dat dat wel kan? Ik heb deze enkellaarsjes van m'n ouders gekregen, dus ik weet niet hoeveel ze kostten, sorry! Maar ondanks dat, leek het mij wel leuk om mijn nieuwe winterlaarzen te delen. Misschien was jij nog op zoek naar nieuwe winterboots, kijk eens bij het merk AQA (of Google het even), want ze hebben hele leuke items!

Ik kreeg dus ook deze tas, die is van het merk 'Wmona', ik had er nog nooit van gehoord. Het is een tas geïnspireerd op de 'cowboybag', die zie trouwens echt super veel deze tijd. Dus zo origineel ben ik niet... Deze tas is ook weer bij dezelfde winkel gekocht, maar je kunt 'em ook online krijgen! Het is geen echt leer, voor als je je dat afvroeg, de tas kostte namelijk 45 euro. 

 Hij heeft twee voorvakken en een groot achtervak, verder zitten er binnenin ook nog een aantal vakken en heeft 'ie een vrolijke voering (die ben ik helaas vergeten op de foto te zetten). Je kunt hem dragen met een schouderhengsel, maar ik gebruik hem eigenlijk altijd als handtas.
Ideale tas voor school, dus als je nog een nieuwe zoekt... ik kan zo'n model je zeker aanbevelen. Je kunt er veel in kwijt ondanks dat het geen rugzak is!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe tas en laarsjes?

X Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff