7 augustus 2014

Review: Essence CC cream

0 reacties
 
Hoi!
Een tijdje geleden kocht ik deze CC cream van Essence, ik wilde een nieuwe bb cream voor de zomer. Ik hoorde Mascha van Beautygloss dat ze deze budget cc cream heel fijn vond. Ik laat jullie hieronder weten wat ik ervan vind!

 Dit is 'em dan. Een CC cream, wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik vind het vergelijkbaar met een BB cream. Om eerlijk te zijn, ik merk geen verschil in werking. Het egaliseert je huid en heeft een hoge SPF, van wel 30 om precies te zijn! Dat is natuurlijk mooi meegenomen in de zomer, maar ook in de winter! Er zit 30 ml in de verpakking waar je wel een tijdje mee kunt doen. Er is maar 1 kleur.. 'natural', en dat vond ik nogal twijfelachtig!

Maar zoals je ziet matcht de kleur best goed met mijn huid, om mijn hand dan tenminste! Het is een vrij gangbare kleur, maar als je een bleek huidje hebt, zou ik hem overslaan! De kleur is een beetje te vergelijken met 020 bij de foundations of BB cream van Catrice.

 Dit ben ik met enkel de CC cream op mijn gezicht. Ik heb 'em aangebracht met de expert facebrush van Real Techniques, zoals ik dat normaal ook doe. Hij heeft een best wel goede dekking eigenlijk, en dat verraste me wel. Nog steeds zie je wel wat plekjes, maar ik heb nou eenmaal een onzuivere huid. Ik ben best enthousiast over deze CC cream!


Hier heb ik ook de rest van mijn make-up aangebracht. Ja, ik ben enthousiast! Het is een echte budgettopper, want voor de prijs van €3,99 hoef je het niet te laten :)

Als je een beetje een vergelijkbare huidskleur hebt als die van mij, is dit wel een aanrader! Let wel op, want je moet er snel bij zijn! Toen ik gisteren in Kruidvat liep lagen ze met 50% korting in de schappen. Aan de ene kant is dat positief, want dan ben je nóg goedkoper uit. Maar aan de andere kant betekent het dat je er snel bij moet zijn, in ieder geval voordat ze uit de schappen verdwijnen :)

X Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff