31 augustus 2014

I'm a birthdaygirl!

2 reacties
 
Goodmorning girls!
Vandaag ben ik jarig!! Eindelijk ben ik 16. 16 Klinkt toch wat beter dan 15 al zeg ik het zelf, haha :) Tussen de voorbereidingen door heb ik even de tijd gevonden om een artikeltje te maken. Vanmiddag komt de visite en voor die tijd moeten we alles klaar hebben. Het eten, een opgeruimd huis, de stoelen enzovoorts enzovoorts. Klik snel verder voor wat party-ish plaatjes!
Ik heb wat foto's geschoten met mijn nieuwe camera!! Woeeehhooeee. Hier ga ik nog een heel artikel aan wijden dus ik houd het kort voor nu: ik heb een nieuwe camera, de Canon 600d. Ik heb er lang voor gespaard en het laatste beetje helpen m'n ouders mee als cadeautje :) Kijk snel mee naar de eerste foto's die ik met m'n baby maakte!







Gisteravond kwamen m'n vriendinnetjes. We keken een onwijs leuke film, Killers. Echt een aanrader! Het is een comedie, actie, romantische film, loved it!


Bijna weer naar school guys! Ik wens jullie alvast heel veel plezier én succes, of je nu al op school zit op morgen pas gaat! Oh! Enne verwacht binnenkort een artikeltje over mijn nieuwe camera. Vinden jullie het leuk om ook mijn overige cadeautjes te zien?

Love u
X Anne

2 opmerkingen:

  1. Hey!

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    En super gaaf dat je een nieuwe camera hebt! Ik ben benieuwd naar de foto´s.
    AND I LOVE SHOPLOGS <3

    Ga zo door! xxx

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff