20 juli 2014

Today: What nature gives you!

0 reacties
 








Hoi allemaal! 
Ik heb echt even iets om met jullie te delen. Vrijdagavond waren we bij vrienden van de kerk van ons. Ze hebben echt zo'n perfect huisje! Precies Pinterest, maar dan in de praktijk! Ik baalde natuurlijk dat ik mijn fototoestel was vergeten, na het eten gingen we nog even naar hun volkstuintje. En ook daar... PERFECTIE! Toen schoot me opeens te binnen: ik kan natuurlijk ook een aantal foto's maken met een mobiel. Dus dat deed ik! Hierboven zie je de foto's van een aantal bloemen die we tegenkwamen. We waren daar met zonsondergang, zo mooi! Aankomende week ga ik bij mijn oma logeren + bij mijn oom werken en daar heb ik helaas geen wifi. Het zal dus misschien wel iets rustiger worden op mijn blog aankomende weken, maar ik ben nu een nieuwe video aan het uploaden op YouTube! Ik en een vriendin hebben er best veel tijd in gestoken om deze video te maken, dus ik hoop dat jullie ´em leuk gaan vinden! Dan nog één ding: GENIET deze zomer! Van de natuur, de mensen om je heen en geniet vooral van de tijd.. de tijd die je hebt waarin je helemaal niks hoeft te doen!


Dikke knuffel!
Anne
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff