26 mei 2014

Dingen die ik wil doen in de zomervakantie

0 reacties
 
Goodbye school, Hello Summer!
Het is alweer bijna zomervakantie jongens. Nouja bijna... Ik moet nog wel een aantal weken. Toch ben ik al aan het fantaseren over hoe ik mijn zomervakantie zal invullen. Ik heb een aantal dingen bedacht die ik graag wil doen deze zomer. Kijk mee als je benieuwd bent!




♥ Bloggen, ik wil graag mijn blog verbeteren en ik zit erover te denken om over te stappen op wordpress en misschien een eigen domein. Want dan krijgt mijn blog echt wat meer vorm, dan wordt het echt mijn stukje internet waar ik mijn gedachten met jullie kan delen :) Maar al deze dingen kosten veel tijd, dus de zomervakantie is de perfecte tijd om dat te doen!

♥ Gitaar leren spelen, pas vond ik de gitaar van mijn broertje op zolder, hij doet er nooit wat mee. Mij lijkt het leuk om een instrument te kunnen bespelen. Ik ben al begonnen met wat akkoorden, ik ken er nu 4. Dit wil ik graag verbeteren in de vakantie!

♥ Gezond eten, ik wil proberen om in de zomervakantie (als ik thuis ben dan) elke dag te beginnen met een smoothie. Op schooldagen kost het al snel teveel tijd om fruit te schillen enzovoorts, maar ik de vakantie wil ik dit wel graag volhouden! Want eigenlijk is het super lekker en heel gezond natuurlijk..

♥ Bruin worden, deze vakantie wil ik echt lekker bruin worden. Natuurlijk smeer ik mij wel goed in met zonnebrand hoor! 

♥ Op vakantie gaan, ik weet zeker dat deze uit gaat komen. Ik ga namelijk van de zomer naar Frankrijk!

♥ Lezen, ik heb in mijn telefoon al een heel rijtje boeken staan die ik graag zou aanschaffen/lenen en zou willen lezen. Onder andere de boeken van John Green lijken mij heel tof!

♥ Ik wil graag de vakantie afsluiten met mijn Sweet Sixteen. Ik ben 31 augustus jarig, precies de laatste dag van de vakantie als het goed is! Ik heb al allemaal leuke plannetjes om te gaan doen met mijn vriendinnetjes!

♥ Veel outfitfoto's maken, in de vakantie heb ik wat meer tijd. Dus neem ik ook wat meer tijd voor mijn blogartikeltjes.. Dat betekent dat ik er veel op uit wil om wat fototjes te schieten. Jullie weten wat je te wachten staat! :)

♥ En als laatste, veel met vriendinnen afspreken. Lekker shoppen, DIY'en, logeren, filmavondjes houden enzovoorts. Ik heb er nu al zin in!

Maar voor nu, allemaal heel veel succes nog met school aankomende weken! Wat zijn jullie vakantieplannen? 

Dikke X,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff