8 april 2014

Today: Amsterdam

0 reacties
 
 Hoi!
Het leek mij leuk om een artikeltje te maken met wat foto's die ik vandaag maakte in Amsterdam. Deze week is er een gast bij mij. De Italianen zijn nu in Nederland en we maken met school de hele week uitjes naar steden enzovoorts. Kijk mee naar de foto's!

We gingen naar het Van Gogh museum, daar waren we maar een half uurtje dus daar hebben we niet heel veel kunnen zien. Ook zijn we naar Madame Tussauds geweest en hebben we een rondvaart gemaakt door de grachten. Ik voelde me net toerist in eigen land, haha :) We kregen van onze leraar een tour door Amsterdam, door alle kleine straatjes en langs de coffeeshops etc. Dat vonden onze gasten wel apart! :) Na ongeveer heel m'n schoenzool versleten te hebben, gingen we weer terug in de bus.. Love Amsterdam!
X Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff