25 april 2014

Review: MAC Mineralize Skinfinish - Soft and Gentle

0 reacties
 

Hoi!
Vandaag presenteer ik jullie met trots: mijn eerste MAC aankoop! Ik kocht deze Mineralize Skin Finish al in december toen ik in Londen was. Ik herinner mij nog dat magische momentje in Harrods, hartje Londen, toen ik mijn nieuwe pareltje afrekende... Sinds dien heb ik geen moment spijt gehad van mijn aankoop! Lees snel verder voor meer details...



Ik was al langer aan het fantaseren wat ik als eerste zou kopen bij MAC. Ik wilde iets waar geen dupes voor zijn bij budgetmerken. Ik kocht deze MSF in Soft and Gentle, een hele bekende highlighter van MAC. Ik ben er super blij mee, ik hoop dat ik jullie duidelijk kan maken hoe mooi 'ie is!


Zo ziet hij eruit, bij aankoop krijg je hem in een mat, zwart doosje en de poeder zelf zit ook in een zwarte verpakking. Deze MSF bevat 10 gram highlighter, dat is echt een hoop! Ik gebruik hem nu al een aantal maanden heel regelmatig en je ziet nog steeds geen deukje. Trouwens niet alle Mineralize Skinfinishes zijn highlighters, je hebt ook blushes en bronzers enzovoorts.



Het is een gebakken poeder, deze vind ik altijd zo mooi! Ook deze doet er zeker niet voor onder. Er zit een klein patroontje in wat mij een beetje moet denken aan een planeet of zoiets, haha! Tijd voor de swatches...

De poeder geeft een prachtige champagnekleurige glans af. Er zitten heel veel subtiele glitters in die heel mooi schijnen in de zon! Je ziet het effect van highlighters het beste in zonlicht of op een foto of in een video, vind ik. Het geeft je gewoon een heldere open blik, love it! 


Op de huid vind ik hem ook prachtig, hij geeft je gezicht een gezonde glow. Je kunt met deze highlighter heel mooi je jukbeenderen, je neusbrug en je cupidoboogje aanzetten. Zelf gebruik ik hem ook weleens als highlighter voor het wenkbrauwbot en in het binnenste ooghoekje. 

MAC is een luxe cosmeticamerk dus ik moest best veel geld neerleggen voor zo'n product, maar ik heb nooit spijt gehad van mijn aankoop. Het geeft je toch dat luxe gevoel waardoor ik hem het geld meer dan waard vind. Deze MSF heeft een speciaal plekje in mijn stash. Ik kocht deze in Londen bij Harrods en betaalde daar £32 geloof ik, in Nederland kun je hem kopen voor € 28 bij een MAC pro store of bij een MAC counter in de bijenkorf.

Love,
Anne

Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff