13 april 2014

OOTD | Edgy Stripes

0 reacties
 


Top H&M | Leather jacket Primark | Tregging Pieces | Shoes Converse All Star | Earrings Primark

Afgelopen week heb ik, zoals jullie waarschijnlijk al weten, een Italiaans meisje te gast gehad. We bezochten allemaal leuke steden zoals Amsterdam, Gouda en Den Haag. Ook gingen we poldersurvivalen! (hihi, ik ben in het water gevallen :))

In Amsterdam en Gouda hadden we wat vrije tijd, ik heb deze gestreepte top gekocht bij de H&M op de Dam. Ik ben er super blij mee en wilde er daarom een outfit mee schieten. Ik heb hem een beetje casual/stoer gecombineerd, hope you´ll like it!

X Anne


Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff