2 april 2014

My Photodiary maart # 2

0 reacties
 

Hoi!
Vandaag heb ik weer een 'My photodiary' artikel voor jullie! Hierin laat ik jullie mijn afgelopen twee weken zien door middel van foto's genomen met mijn telefoon. Zoals je misschien wel ziet heb ik de header iets veranderd en zijn de foto's ook soort van op maat. Als je snapt wat ik bedoel :) Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...



Ik ging rolschaatsen samen met mijn zusje. Ik had al een paar jaar niet meer gerolschaatst en het was weer super tof om te doen. Zeker omdat het nu zo lekker weer is!


Jeej! Ik kreeg mijn nieuwe All-Stars binnen. Ik ben er super blij mee, misschien maak ik er nog een artikeltje over. Laat maar weten of je het leuk vindt om wat mooiere foto's + prijs en verkrijgbaarheid te zien!


Deze foto kwam ik tegen op Facebook, wie kent ze nog? :)


Mooi uitzicht op het schoolplein!


Toen ik alle Instagram berichtjes van de bloggers die bij het Kruidvat event waren geweest, zag verschijnen, maakte ik (letterlijk) een vreugdedansje! MUA komt naar Nederland! Ik heb van dit merk echt een prachtig palette gekocht toen ik in Londen was, over een tijdje kun je het dus gewoon in Nederland kopen!


But first..... Let me take a selfie!


Misschien heb je meegekregen dat ik in November op Uitwisseling ben geweest naar ItaliĆ«. Zaterdag komen ze dus naar ons toe! Ik heb mijn uitwisselingspartner dan van aanstaande zaterdag tot en met volgende week vrijdag in huis. Ik heb er super veel zin in! Ik zocht even op wat het weer ging worden en dat viel helaas een beetje tegen, in ItaliĆ« is het nu veel warmer...

Ik ben zo blij met de nieuwe manier waarop ik mijn kwasten opberg! Check even dit artikel als je wat meer details wilt weten...


Een vriendin en ik hebben gisteren geskyped en samen wiskunde huiswerk gemaakt, ik vond het echt heel gezellig en het werkt super fijn! We hadden alle sommen goed, misschien een wel een tip om ook met een vriendin te doen. Voor mij maakt het huiswerk maken in ieder geval veel leuker!

Hoe waren jou afgelopen twee weken & zou je een artikel over mijn all-stars willen zien?


Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff