15 april 2014

My Photodiary April # 1

0 reacties
 

Hoi!
Het is weer tijd voor een Photodiary, mijn fotodagboek die ik twee keer in de maand in de vorm van een artikel plaats op deze blog :) Deze keer staat de Internationale Uitwisseling centraal, de Italianen kwamen naar Nederland en dat betekent leuke uitjes! Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...



Tussenuurtje ;)


Het eerste avondje dat de Italianen hier waren (zaterdag), ben ik met een vriendin en onze Italiaanse partners naar Scheveningen geweest. Super mooie zonsondergang!


We aten bij een restaurantje daar: kipsaté. Satésaus, daar hadden ze nog nooit van gehoord!


Dinsdag gingen we naar Amsterdam... Het was helaas niet heel lekker weer. Gelukkig hebben we de regen wel redelijk goed ontweken.


Amsterdam is zo'n mooie stad! <3 p="">

Woensdag waren we in Gouda! We kregen een mini-workshop stroopwafels bakken, super leuk (en lekker) om te doen!


Ik kocht, na lang twijfelen, deze croptop bij The Sting. Ik vind hem zo ontzettend leuk, mijn letter staat er op ^^ Maar door de prijs twijfelde ik, 20 euro is namelijk niet het bedrag dat ik normaalgesproken uitgeef aan één shirtje. Ik heb geen spijt dat ik 'm gekocht heb!


s'Avonds poffertjes eten, ik bestelde een portie met aardbeien! Jum...


Dit shirt kocht ik bij de H&M op de Dam in Amsterdam. Je hebt hem misschien al wel gezien in mijn OOTD van eergisteren :)


Tulpen in Den Haag. Hier gingen we donderdag heen, de Italianen zijn vrijdagochtend weer vertrokken. We hebben een superleuke tijd gehad, maar een week was voor mij wel genoeg!


Ik houd van verandering. Daarom pas ik mijn kamer zo nu en dan weleens aan. Ik heb een aantal meubelen verschoven, maar door de schuine muren in mijn kamer kan ik nooit echt de indeling aanpassen....

Hoe waren jou afgelopen twee weken?

X Anne


Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff