5 maart 2014

Review: Real Techniques brushes

0 reacties
 
Hoi! 
Toen ik een tijdje geleden in Londen de Real Techniques kwasten aanschafte was ik heel erg benieuwd. Ik had er al heel veel goede dingen over gehoord en wilde ze nu wel eens zelf uitproberen. Ik kocht de Powder Brush, de Blush Brush en de Expert Face Brush. Ik heb ze al nu meer dan twee maanden gebruikt, dus het is tijd voor een review! Kijk mee naar wat ik ervan vind...


Real Techniques is een kwastenlijn die is ontworpen door Samantha Chapman. Zij is make-upartist en één van de twee Pixiwoo zusjes die een beautykanaal hebben op YouTube. Ik heb veel positieve reviews gelezen over deze kwasten. Het kwam voor mij goed uit want ik ging naar Londen en ik had nog goede kwasten voor het gezicht nodig. Dus 1+1 was 2, ik kocht de Powder Brush, de Blush Brush en de Expert Face Brush.



















Als eerste de Powder Brush, dit is een hele grote poederkwast, hij heeft enorm veel haartjes en is daarmee de grootste kwast die ik in mijn bezit heb. Doordat de kwast zo lekker groot is, poeder je in een paar bewegingen je hele gezicht af. De haartjes zijn ontzettend zacht en ik ben heel blij met deze aankoop!  Ik gebruik deze kwast dan ook elke dag voor het aanbrengen van transparante poeder om mijn gezich te 'setten'. Dit doe ik na het aanbrengen van foundation/BB-cream trouwens.


De Blush Brush heeft een vrij langwerpige vorm, veel lange haren, voor een blushkwast. De kwast is relatief groot voor het aanbrengen van blush, je zou de kwast daarom ook eventueel als poederkwast kunnen gebruiken. Ik gebruik de kwast wel voor blush en daarvoor werkt hij prima! De haartjes zijn ontzettend zacht en hij brengt mijn blush heel mooi aan. Als jij iemand bent die blush heel precies aanbrengt en een misschien wel een klein hoofdje hebt, is deze kwast wat minder geschikt. 
Ik vind hem heel fijn en gebruik hem nu ook heel vaak, ik wissel deze blushkwast af met de powder brush van Essence. Die vind ik heel fijn om mijn blush wat precieser mee aan te brengen.

Met de Expert Face Brush breng ik mijn foundation aan, daar is hij zo onwijs fijn voor! Ik breng de foundation met stipjes aan op het gezicht en blend dit vervolgens in ronddraaiende bewegingen uit. Hiervoor bracht ik BB-cream/foundation aan met mijn handen of een foundationkwast. Dit is echt een wereld van vershil! Het resultaat is heel natuurlijk en je ziet geen strepen en vlekken meer. Dit is wederom een kwast die ik elke dag gebruik en ik kan niet meer zonder! Deze kwast kan ik daarom ook het meeste aanraden van alle drie!

Hierboven zie je alle drie de kwasten nog een keer. De kwasten zijn allemaal onwijs zacht en gemaakt van synthetische haren. Ze houden lekker vast en ik vind dat ze een leuk uiterlijk hebben met die kleurtjes! Inmiddels heb ik de kwasten al heel vaak gewassen en nog steeds is de kwaliteit echt top. Ik heb geen enkele haar zien uitvallen in tegenstelling tot een paar van mijn andere kwasten. Om een lang verhaal kort te maken, ik ben echt onwijs enthousiast over alle drie de kwasten. 
Ik raad vooral de Expert Face Brush aan, die is gewoon ontzettend fijn om een goede basis te creëren. 

Ik kocht mijn kwasten bij de Boots in Londen maar je kunt ze ook bestellen bij o.a. www.iherb.com of www.boozyshop.nl.

Bij boozyshop zijn de prijzen / de prijzen die ik betaalde in Engeland:
* Powder Brush:           € 13,99           £ 9,99
* Blush Brush:               € 12,50           £ 9,99
* Expert Face Brush:     € 14,99           £ 12,99

Naar mijn mening zijn ze het geld helemaal waard, het is goed om te investeren in een paar goede kwasten dacht ik toen ik ze kocht. Ik heb er nooit spijt van gehad!

Love,
Anne
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff