5 februari 2014

Review: The Master Perfumer - Cherry Blossom N°18

0 reacties
 
Hoi!
Vandaag heb ik een review voor jullie over een parfum dat ik ongeveer 2 maandjes geleden heb gekregen, namelijk 'Cherry Bloom' van The Master Perfumer. Dit parfum is te koop bij Kruidvat samen met nog een aantal andere dames en heren parfums uit de lijn. Mijn moeder heeft ook een parfum van deze lijn, namelijk het parfum met de blauwe flacon. Ik weet even niet meer hoe die heet.
Maar vandaag dus een review van dit parfum.. kijk mee wat ik ervan vind!



Dit is de verpakking, een roze doosje met vlinders en de natuurlijk de naam van het parfum erop. De inhoud van de flacon is 50 ml, dus daar doe je wel even mee.
De geur heeft deze noten:
* Framboos
* Kersenbloesem
* Blond Hout






Het parfum heeft een mooie glazen flacon, niet heel speciaal maar toch leuk vormgegeven met dat doorzichtige. :)
Als je het parfum opspuit ruik ik eerst  een fris, zoetig luchtje die inderdaad naar framboos & kersenbloesem ruikt. En als je dan even wacht ruik je meer de zwaardere noten namelijk het blond hout. Ik vind deze combinatie zo lekker! Het is een heel fris, zoetig parfum die dus iets zwaarder wordt naarmate je hem ophebt. 

Dit parfum is echt een grote favoriet geworden en ik hem hem al veel gebruikt ondanks dat ik van mening ben dat dit parfum meer bij het voorjaar en bij de zomer past. In de winter draag ik vaker een warmere geur maar toch draag ik dit parfum nu ook al vaak. 

Ik vind het best lastig een parfum goed te omschrijven en ik hoop dat jullie door middel van deze review wat wijzer zijn geworden. Ik vind het parfum in ieder geval heel lekker en het is echt een aanrader. Als je dan toch in de Kruidvat bent, ga dan zeker even ruiken!

Dit parfum is te koop bij Kruidvat voor €7,99 (50 ml) en ook verkrijgbaar in een kleiner flesje voor in je tas €3,49 (15 ml)

Love, 
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff