19 februari 2014

Review: Essence Blush Up - Heat Wave

2 reacties
 
 
Hoi!
Toen ik deze blush zag in het nieuwe assortiment van Essence moest ik hem meenemen. De Essence Blush Up! powder blush heeft een ombre effect waardoor hij mij heel erg aansprak. Ik ben erg benieuwd naar dit product en daarom ga ik hem vandaag voor jullie reviewen...
 



 
Hierboven kun je goed het ombre effect zien, oranje loopt over naar koraal loopt over naar roze. Heel gaaf! De blush heeft geen shimmer wat ook wel eens mooi is. Ik heb veel blushes met shimmer in mijn collectie en daarom is deze matte beauty zeer welkom!
 
 
Het is kleur 010 heat wave en maakt deel uit van de producten die Essence onlangs aan het assortiment heeft toegevoegd. Dit product bevat 8 gram, daar doe je best wel lang mee denk ik!
 
 
De blush bevat eigenlijk drie kleuren. De oranje kleur, de roze kleur en die twee kleuren gemixt. Hierboven zie je de swatches, als eerste de meest linkse kleur in de blush. daarnaast de meest rechtse kleur en daarnaast zie je een swatch van de hele blush gemixt.
Dat ombre effect zorgt er dus voor dat je in één product, drie kleuren blush krijgt. Gaaf toch?
 
 
 
Hierboven zie je de blush aangebracht op mijn gezicht. Ik gebruikte eerst mijn Real Techniques blush brush, die maakte heel veel poeder los, ondanks dat de kwast zelf wél heel zacht is. Daarna probeerde ik een andere kwast, de powder brush van Essence. Deze werkte perfect, ik kan deze kwast daarom ook zeker aanbevelen.
Ik moet er wel bij vertellen dat de blush heel gepigmenteerd is en daarom moet je ook een beetje uitkijken met aanbrengen.  Ik ben erg te spreken over deze blush, de kleur vind ik prachtig!
 
 
Ik heb er een nieuwe favoriet bij! Deze Blush Up powder blush van Essence is echt prachtig. Ik weet zeker dat ik deze beauty veel ga gebruiken. Hier even wat plus- en minpunten op een rijtje:
+ De blush is budgetproof
+ Bevat veel pigment
+ Heeft eigenlijk 3 kleuren in 1
+ Heeft een praktische verpakking die goed stapelbaar is
 
- De blush is misschien wat poederig, bij een verkeerde kwast laat 'ie veel poeder los
 
De 'Blush Up powder blush" van Essence in 10 Heat Wave is verkrijgbaar bij Kruidvat & Trekpleister voor € 3,59
 
Follow me also on: Instagram | Bloglovin' | YouTube | Pinterest

2 opmerkingen:

  1. Je maakt hele leuke artikelen! Ik houd ook van je filmpjes! Je verdiend meer abbonees enzo! Loveyou! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff