3 februari 2014

FOTD: Neutral Flowers

0 reacties
 
Hoi!
Het is al een tijdje geleden dat ik mijn eerste Face Of The Day artikel maakte. Ik moet eerlijk toegeven dat die niet echt van geweldige kwaliteit was, maar vandaag wil ik dit weer eens doen. Ik laat jullie dus zien welke look ik deze dag droeg en welke producten in daarvoor gebruikte. Kijk mee als je geïnteresseerd bent!
























Voor mijn gezicht gebruikte ik wat foundation, poeder en bracht wat bronzer aan op te shapen. Daarna maakte ik het af met wat blush en tekende ik (voor het eerst) mijn wenkbrauwen een klein beetje bij. Dit deed ik gewoon met het oogpotloodje van Essence in Taupe Me. Deze kleur sluit goed aan bij mijn wenkbrauwen. Ook bracht ik een beetje van Maybelline Babylips aan op m´n lippen.




















Dit is de look die ik droeg, een vrij neutrale look met shimmery oogschaduws. Ik bracht de oogschaduw van mijn MUA palette aan en maakte een subtiele 'winged eyeliner'.  Ik gebruikte een zacht roze tint en in m'n arcadeboog bracht ik een iets donkere bruine tint aan. Dit blende ik goed, en ik bracht een beetje highlighter in m'n ooghoeken en onder m'n wenkbrauw aan. Natuurlijk een beetje mascara en klaar is de ooglook!

De producten die ik heb gebruikt zijn:

♥ Catrice All Matt plus foundation in 020 Nude Beige♥ Collection Lasting Perfection concealer in 3 Medium♥ Essence All about matt fixing compact powder
♥ Rimmel London Natural Bronzer in 026 Sun Kissed

♥ Sleek Blush in Rose Gold

♥ Essence kajal pencil in 22 Taupe Me! (voor wenkbrauwen)

♥ Essence I 
♥ Stage Eyeshadowbase
♥ MUA pallette in Undressed

♥ H&M Liquid Eyeliner in Solid Black

♥ Essence I ♥
 Extreme Crazy Volume mascara

Wat vind jij van deze Face Of The Day look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff