28 januari 2014

Review: Carmex Lip Balm Mint

0 reacties
 
Hooi!
Toen ik in Londen was kocht ik één van de meest gehypte (?) lipbalms die er zijn. Carmex. Ik had er al veel van gehoord en toen ik hem tegenkwam in Primark belande hij natuurlijk in mijn mandje!
Vandaag vertel ik jullie wat ik ervan vind! Lees snel verder...
 
 
 
Zoals ik al zei, nam ik deze lippenbalsem mee bij Primark. Voor maar 1,50 pond rekende ik hem af samen met allerlei andere spulletjes :) Ook mijn moeder nam er eentje mee, zij nam de classic Carmex mee, ik de Mint versie. Ik nam de Mint versie mee omdat de geur me aansprak maar ook omdat hier SPF 15 in zit, en in de gewone Carmex niet. Het is nooit verkeerd om je lippen tegen de zon te beschermen!
 
 
Op de verpakking staat Mouisturising Lip Balm, en dat is 'ie! Deze lippenbalsem is één van de weinige die mijn lippen zó goed voedt!  De mint geur is heel lekker en hij trekt snel in. Ik ben echt heel tevreden over de werking van dit kleine tubetje!
De tube heeft, onder de rode dop, een bolletje met een gaatje aan de bovenkant. Daar komt het product uit en dit vind ik heel prettig werken. Daardoor knijp je niet teveel product tegelijk eruit en werk je hygiënisch.
 
Hierboven kun je zien wat het formaat is van de lippenbalsem. Zoals je ziet is de Lipbalm ongeveer even groot als m'n ringvinger. Ik ben heel erg te spreken over deze lippenbalsem en ik raadt je daarom ook aan om 'em te kopen als je in Engeland bent!
 
Heb jij ervaring met Carmex lippenbalsems?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff