10 december 2013

New In: 2 Statement Necklaces + Decoratie

0 reacties
 

Al een tijdje heb ik een liefde voor statement kettingen. Ze staan mooi bij bijvoorbeeld een simpele top en maken je outfit helemaal af. Alleen ik had maar één echte statement ketting. Misschien heb je wel eens gezien dat ik een ketting met neon gele details om had in een video. Die bedoel ik :)
Vandaag heb ik twee nieuwe statement necklaces gekocht en ik kwam ook nog een schattig decoratie item tegen die ik ook heb meegenomen richting huis... Kijk mee naar wat ik gekocht heb...

Als eerst deze statement ketting. Hij is van een soort brons/gouden metaal gemaakt en heeft stenen in een lichte soort taupe kleur in de ketting verwerkt zitten. De ketting is in de vorm van een soort kraagje en dit vind ik persoonlijk heel mooi! De ketting was €17,95 en ik kocht alles trouwens bij een winkeltje in Bergambacht dat 'My Accessories' heet.  

De tweede statement ketting die ik kocht kun je hier boven zien. Mijn camera begon een beetje raar te doen dus mijn excuses voor de iet-wat wazige foto's!
De ketting heeft zwarte steentjes met een omlijsting van rosé goud. Rosé goud vind ik persoonlijk heel pretty staan. Ook deze ketting kocht ik voor €17,95 bij hetzelfde winkeltje.

Dan zag ik deze leuke paddestoel. Ik vond hem echt super schattig en heb hem daarom gekocht. Ik zag al voor me hoe deze kleine vriend tussen m'n kaarsjes in zou staan als decoratie. Dit kun je op de 2e foto zien. Gewoon een leuk item voor dit najaar! Deze was €5,95 en kocht ik wederom ook bij 'My Accessories'.

Waarschijnlijk woon je niet in de buurt van Bergambacht (Zuid Holland) en kom je dus nooit in dit winkeltje maar ik vond het toch even leuk om mijn gekochte items aan jullie te laten zien. Al is het als een soort inspiratie...
Wellicht ga ik nog een Outfit Of The Day maken met de kettingen maar dat zien jullie vanzelf wel verschijnen!

With love,
Anne

Wat vindt jij het leukste aankoopje? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff