4 december 2013

Inpirational: Studs.. hot or not?

0 reacties
 
Studs?!

Studs... Ze zijn al een tijdje in, en je ziet ze overal. Op laarzen, broeken, tassen of als oorbellen. Ik heb een aantal items met studs in deze collage gezet. Ik vind studs wel heel tof, maar wel met mate. Af en toe een item met studs kan heel mooi zijn maar bijvoorbeeld én laarzen met studs én een broek met studs waar je dan ook een tas bij draagt die bestud is, vind ik wel iets te veel van het goede.

Zelf heb ik een tas waarop aan de onderkant enkele studs zijn bevestigd. Dit subtiele detail vind ik bijvoorbeeld erg mooi staan! Maar dit is natuurlijk persoonlijk, ik wil jullie eigenlijk ook vragen: wat vind jij van studs? En heb jij items met studs erop zoals je hierboven in de collage hebt gezien? 

Voor als je benieuwd bent met welk programma ik de collage gemaakt heb... Dit doe ik met Polyvore, dit is een website waarbij je collages kunt maken met verschillende producten die kleding/kunst/make-up/accessoire gericht zijn. Dit was een soort experimentje van mij maar ik vond het wel leuk om aan jullie te laten zien!
Kijk eens op www.polyvore.com of op mijn account!

*Op dit moment ben ik heel druk met school vandaar dat ik even dit korte blogpostje online zet... Mijn excuses! Van het weekend kun je weer uitgebreidere blogposts en misschien een filmpje verwachten :)
xoxo Anne*

Wat vinden jullie van studs op kleding en accessoires?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff