7 december 2013

Video: Winter ooglook voor de feestdagen!

0 reacties
 
Hoi lieve lezeressen!
Vandaag weer eens een filmpje, ik heb een soort 'winter-achtige feestlook' opgenomen. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden maar ik ben in ieder geval blij met het resultaat. Het is een look die je heel goed kunt dragen komende feestdagen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en veel plezier met kijken!



Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en deze look misschien zelf gaan dragen.. Je hoeft natuurlijk niet precies dezelfde producten te gebruiken als ik deed. Je kunt gewoon gebruiken wat jij nog heb liggen en wat op de producten die ik gebruik lijkt! 
xoxo Anne

Wat vinden jullie van deze make-up look?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff