15 november 2013

My Photodiary november # 1

0 reacties
 
My photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand... Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...

Één van mijn favoriete combinaties voor op brood is Philidelphia roomkaas met komkommer! Heerlijk!

Mijn tas inpakken voor een week op Internationale Uitwisseling naar Italië!

Waarschijnlijk hebben jullie al ongeveer twee weekjes een andere lay-out gezien als je mijn blog bezocht... Dat klopt!! Ik heb de achtergrond, het lettertype, de social media buttons enzovoorts aangepast! Dit vind ik toch wat professioneler ogen dan de vorige lay-out.

En toen gingen we naar Italië, 20 uur in de bus... 

Eindelijk aangekomen en de eerste stad die we bezochten was Florence, waar deze prachtige katedraal staat.

De beroemde Ponte Veghio in Florence

Mooie sfeer in San Miniato, het 2e stadje wat we bezochten...

Typisch Italiaanse maskers in een souvenirshop! 

Zaterdag gingen we naar Luca en Siena, deze kerk staat in Siena...

Ondanks het mooie weer de hele week, was er ook af en toe een buitje gevallen.

Mooi sfeerbeeldje in Vinchi, we bezochten het Leonardo Da Vinchi museum!

Als klap op de vuurpijl gingen we naar Pisa. En natuurlijk heb ik zo'n cliché Toren van Pisa foto gemaakt dat ik de toren tegenhoud! Het was die dag trouwens prachtig weer, lekker warm!

En toen we weer thuis kwamen met een slaaptekort door de bus... Was het de dag erop weer tijd om naar school te gaan. Wel weer ff wennen aan dit koude weer!

Hoe waren jullie afgelopen twee weken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff