5 november 2013

Inspirational: 10x Herfst Outfits #2

0 reacties
 
Vandaag dacht ik dat het weer eens leuk was om een blogpost met wat inspirerende plaatjes te laten zien. Ik zwerf van regelmatig rond op Pinterest en kom dan superleuke outfits tegen die ik graag met jullie deel! Dit keer heb ik 10 leuke herfst outfits verzameld net als ik in een blogspost een tijdje geleden heb gedaan.
Ik hoop dat je het leuk vindt om te zien en er hopelijk wat aan hebt, klik snel verder...

#perfection #autumn outfit #maria257893 #lovely  www.2dayslook.com
Skaterskirts... ik ben helemaal into skaterskirts de laatste tijd. Sinds ik twee items bij Primark heb gescoord, heb ik al veel plezier gehad in het combineren van deze zwierige rokjes! Ik vind het daarom ook leuk om combinaties te zien die anderen met zo'n rokje hebben gemaakt. Deze vind ik erg mooi door het lekkere comfy vest en de beanie die ze draagt!

For fall...
In de herfst draag je natuurlijk veel herfst-tinten, waaronder bordeauxrood, legergroen en okergeel. De supergave okergele sweater in deze outfit sprak mij daarom ook heel erg aan. Zelf heb ik ook een okergeel fijngebreid truitje en de herfst is de perfecte tijd om die aan te doen! Leuk maar simpel gecombineerd met een blauwe broek en een riempje!

Casual
Deze outfit is wat stoerder, de 'destroyed jeans' maakt het daarom ook helemaal af. Ik vind de laatste tijd tops met een gemeleerde print heel gaaf! Zo heb ik ook een trui met een beetje een vergelijkbaar patroon in mijn kast liggen die ik heel leuk nonchalant kan combineren door hem in mijn broek te dragen en een riem om te doen om de outfit nét wat meer af te maken!

Skater Skirt, Beanie, Nikes
Weer zo'n skaterskirt... Deze bordeaux rode vind ik heel gaaf en in combinatie met het nette blousje en het lange vest ook erg gaaf. De sneakers maken deze iet-wat chique outfit weer veel meer casual. Een gewaagde combinatie want ik zou zelf niet snel voor sneakers onder een rokje gaan.. maar des te leuk om te zien hoe anderen dat wel combineren!

Autumn outfit - want it to get colder now
Dit is ook weer echt zo'n leuke herfst outfit. De warme sjaal in contrast met het korte spijkerbroekje maken het ideaal voor dit herfstweer. Leuk gecombineerd met een panty en een leren jasje om het wat stoerder te maken!


Dit is echt zo'n casual outfit voor elke dag... Simpel gestreept t-shirt met een lichte spijkerbroek. De Dr.Martens maken het weer helemaal af, een leuk detail aan deze outfit vind ik de rode lipstick die het allemaal toch weer wat meer kleur geeft!


Stoere laarsjes en een legerjasje... Lekker stoer en basic gecombineerd met een simpele top en zwarte legging. Super outfit voor deze herfst denk ik!

Burned Velvet Leggings - outfit perfection.
Toffe leggings gecombineerd met een oversized sweater en een warme tunnelsjaal.. Ik zie mijzelf er al in rondlopen, jullie ook?

# Fall And Winter Fashion
Deze legging is gecombineerd met weer een oversized trui en een tunnelsjaal. De laarsjes maken deze outfit echt af vind ik zelf. Lekker warme outfit voor de wat koudere dagen!

Cute over-sized shirt.
Deze legergroene broek is heel tof gecombineerd met een sheer-witte blouse en een dun riempje!  De statementketting past super goed bij deze combinatie vind ik zelf!

Dit waren alle outfits alweer, wat vind jij de mooiste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff