28 oktober 2013

New In: Veterlaarsjes!

1 reacties
 

Laatst was ik met mijn oma op pad voor winterschoenen. We waren in Arnhem en na een tijdje rondneuzen en alle schoenenwinkels afgestruind te hebben heb ik ze gevonden! Ik ben er superblij mee, kijk snel verder!

Ik was op zoek naar bruine veterlaarsjes die zowel bij een rokje als een broek gedragen kunnen worden. Omdat ik best wel kieskeurig ben in het vinden van schoenen, zijn we alle schoenenwinkels langs gegaan om te vergelijken en te kijken of ze bij een andere winkel toch geen leukere laarsjes hadden. Maar uiteindelijk liepen we 'Van Dalen' binnen, die zit op de vijzelstraat 8-9 in Arnhem. En daar zag ik deze laarsjes, ik pastte ze en nam ze mee naar huis!

Dit zijn ze... Het zijn cognac kleurige bruine veterlaarsjes die helemaal van leer zijn. Ze hebben een klein hakje en twee ritsen die allebei open kunnen. Dit vind ik erg handig want zo kan je gemakkelijk de schoenen aan en uit doen zonder iedere keer de veters helemaal los hoeven te maken.

 
Ik ben er superblij mee en heb nog geen andere schoenen gedragen de afgelopen dagen. Het paar schoenen kost €129,95 en zijn te koop bij 'Van Dalen'. Ik had nog nooit gehoord van die winkel maar het blijkt meerdere vestigingen én een webshop te hebben!
Linkje naar de webshop: http://www.vandalen.nl/

Wat vind jij van mijn aankoop? En heb jij al winterschoenen gekocht?

1 opmerking:

  1. Super leuke schoenen, alleen als je voor die prijs die schoenen koopt kan je netzogoed echte timberlands kopen. Maar deze zijn ook heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff