1 oktober 2013

My Photodiary - september #2

1 reacties
 
My Photodiary is een artikel wat twee keer per maand op mijn blog verschijnt. In dit artikel geef ik jullie een kijkje in mijn leven door middel van foto´s gemaakt met mijn iPhone. My Photodiary verschijnt op de 15e en de 1e van de maand. Kijk maar mee naar mijn afgelopen twee weken!

Ik houd van een eitje op brood!
Dit keer heb ik het gecombineerd met tomaat, basilicum, 
italiaanse kruden, en parmezaanse kaas.

De laatste zonnestraaltjes van het afgelopen seizoen...

Sinds ik het filmpje over To-do lists heb gezien van Masha (beautygloss),
maak ik elke dag een lijstje. Dit werkt super handig!

Mmmm. Ik houd echt van de combinatie: groene thee en mariakoekjes!

Het is nu echt weer de tijd van het jaar waarin je het liefst rondloopt in 
een lekkere fluffy chillbroek. Deze is van Primark!

Vaste kijker van The Voice of Holland!

Mijn kwasten wasssen... moet ook af en toe gebeuren!

Misschien is jullie de laatste tijd iets opgevallen aan mijn blog...
Ik heb namelijk de titelbanner veranderd! Wat vinden jullie van dit nieuwe ontwerp?

Ik ging kijken bij een nestje pups! Gewoon om lekker te knuffelen,
hoe cute is deze kleine vriend?

Ik heb een filmpje geupload met inspiratie om je kamer of huis
helemaal knus en gezellig te maken voor dit seizoen: de herfst!
Heb je het al gezien?

Op de fiets naar school...

Mijn eerste cijfers... prima vind ik zelf!

Afgelopen week heb ik vanilleijs op, en niet zomaar vanille ijs.
Maar ´gezond´ vanille ijs, dit ijs bevat namelijk weinig calorieën en 50% minder vet!
Een gezonde keuze dus.

Dit zakje heb ik achter elkaar opgegeten.... oeps!
Dit zijn dan ook mijn lievelingssnoepjes!

Dit weekend ben ik uit eten geweest ter gelegenheid van de verjaardag
 van mijn opa, en dit was onder andere het dessert....
Need I say more?

En dit was het alweer! Hoe waren jou afgelopen twee weken?

1 opmerking:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff