15 oktober 2013

My Photodiary - oktober #1

0 reacties
 

My photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van de maand... Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken...

Mooi uitzicht als ik s´ochtends wakker word!
Maatschappijleer leren terwijl ik geniet van een lekker kopje thee!
De eerste kruidnootjes die ik at dit jaar, ik was ze alweer vergeten
maar wat zijn ze lekker!
Wachtend op de buss...
Ik ging nog voor mijn verjaardag met mijn twee beste vriendinnen
gezellig uit etenen naar de bios. We aten in het restaurant ´Vidocq´ in Gouda.
Ik bestelde een quiche, en het was super lekker!
Onze kaartjes voor de film ´Chez Nous´, het was opzich best wel een
leuke film maar niet heel bijzonder. Het was vooral gewoon super gezellig 
met de meiden!
Daarna dronken we nog warme chocomel bij een café´tje, 
terwijl we gezellig bijkletsten. Ik heb een superleuke avond gehad!
Op weg naar school...
Ik spotte een superleuk liedje die we via Shazam opzochten!
Tijdens ckv(culturele kunstzinnige vorming) staat de radio
altijd aan.... en dit nummer van Lana del Rey viel me op!
Mijn pandasokken! 
Één van de dingen waar ik echt een hekel aan heb, is drijfnat
thuiskomen uit school. Maarja, dat heb je in de herfst, het is mij nu 
al 3 keer overkomen sinds afgelopen vrijdag... :( 
Gelukkig bestaat er chocomelk.... met heel veel slagroom.
 Dit pepte me weer op!
Mijn oogloog van afgelopen zaterdag... Ik vond hem opzich best 
goed gelukt! Al zeg ik het zelf :)

Ten slotte moest ik mij nog door ± 200 pagina´s worstelen 
voor een boek Engels die we uit moeten hebben.
Maar het is me gelukt!

Hoe waren jou afgelopen twee weken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff