15 september 2013

My Photodiary - september #1

2 reacties
 

My Photodiary is een artikel wat 2 keer per maand op mijn blog verschijnt. Door middel van foto's gemaakt met mijn iPhone geef ik jullie een kijkje in mijn leven! Dit artikel verschijnt op de 15e en de eerste van elke maand. Kijk mee naar mijn afgelopen twee weken.

Jaja, school is weer begonnen! Dit betekent
weer huiswerk maken...
... En overvolle tassen, waarom hebben we
geen iPads waar alle boeken digitaal op
staan, denk ik dan!
Mijn uitzicht terwijl ik om half 8 s'ochtends
naar school fiets! Love it...
Het was afgelopen twee weken echt weer om lekker kaarsen
te branden. Vooral als het buiten regent geeft het een extra
knus gevoel!
Mijn nieuwe legergroene 'destroyed jeans'
van H en M! 'K ben er gek op!
Dit plaatje kreeg ik doorgestuurd...
Very True!
Lekker ontbijten met een kop thee en muesli, jummie!
Op de weg van school naar huis kwam ik deze
egel tegen! Hoe cute is dit?
Lekker rabarbercake gebakken met rabarber
uit eigen tuin.. Hier komt misschien nog een
filmpje van!
De laatste tijd ontbijt ik met muesli en wat
vers fruit er doorheen. Dit keer was het kiwi!
Wat een mooie luchten als ik s'ochtends naar
school rijd!
Dit was het alweer... Hoe waren jou afgelopen twee weken?

2 opmerkingen:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff