11 september 2013

Inspirational: 10x Herfst Outfits!

0 reacties
 

Het is alweer echt herfstweer in Nederland, ik brand al weer kaarsen, mijn kledingkast is alweer omgegooid. Dit betekent dus dat de herfst voor mij (gevoelsmatig) alweer begonnen is. En daarom dacht ik dat het weer eens tijd is voor Inspirational Outfits! Dit keer dus 10 Herfst Outfits die mij aanspraken...

Winter Outfit With Colorful Scarf For Ladies Click The Picture To See More
Deze leuke outfit is helemaal in de herfst-
tinten! Die sjaal vind ik persoonlijk heel
mooi...
Cute.. Skaterskirt!
Skaterskirts zijn helemaal in deze tijd! Dit
is een oker gele die mooi is gecom-
bineerd met een plooiend blousje!
Simpel maar heel mooi! Een grote trui
met daaronder een spijkerblousje, het
kraagje zal er dan ook nét boven-
uit steken! De schoenen vind ik
ook heel tof!
colours
Een oversized vest met een simpel leger-
groen topje en een zwarte skinny jeans
eronder! Afgemaakt met een schattige
ketting + vlecht. Én kijk die leuke
laarsjes dan! 
Fall
Schattig jurkje én om het wat warmer
te maken een grof gebreid vest erover
Superleuk! Zo kan je je zomerjurkje
toch nog aan in de herfst!
That scarf
De sjaal maakt het helemaal in deze
outfit! Stoer gecombineerd met een
losvallend topje + zwarte jeans...
Peter pan collar, knitted sweater {Winter School Outfit} #backtoschool
Kraagjes zie je steeds meer de laatste
tijd, persoonlijk vind ik dit heel tof!
Leuk gecombineerd met een grof-
gebreide trui...
Fall prints and textures
Dit shirt vind ik helemaal geweldig!
Ook leuk dat het voor een deel in de
broek gestopt is, zo zie je het mooie
riempje!
perfect fall outfit
Deze spijkerblouse is heel mooi
gepimpt met de bordeaux rode
sjaal, echt een mooie herfst
kleur als je het aan mij vraagt!
Classic and cute fall outfit!
Deze outfit vind ik ook heel
mooi, het leren jasje maakt
het helemaal af, én houdt
je warm!

Wat vindt jij de mooiste herfst outfit?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff