20 september 2013

Video: Collectieve Shoplog met H&M, Big Bazaar en Kruidvat

0 reacties
 
Hooi! Vandaag heb ik weer een filmpje voor jullie, het is alweer even een tijdje geleden dat ik een filmpje heb geplaatst. Dit komt omdat mijn bewerkingsprogramma kuren heeft, daarom ben ik een aantal dagen (dit is niet overdreven :) ) bezig geweest met 1 filmpje bewerken. Maar goed, hij is er en ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!
Zoals je al wel aan de titel hebt gezien, laat ik jullie vandaag zien wat ik de afgelopen tijd gekocht heb. Ik unbox een H&M pakketje, en ik laat zien wat ik bij Big Bazaar en Kruidvat gekocht heb. Veel kijkplezier!


Dit is waarschijnlijk de laatste shoplog tot november want ik ga sparen voor twee leuke reisjes die ik tegemoet zie... Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Wat hebben jullie de afgelopen tijd gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff