15 augustus 2013

My Photodiary - augustus #1

1 reacties
 
Vakantie, iPhone, eten en m'n cavia, dat zijn 4 woorden die de afgelopen 2 weken goed beschrijven. 'My Photodiary' is een nieuw concept dat ik vanaf nu 2 keer in de maand op mijn blog zal plaatsen. Dat is dus altijd de 1e dag en de 15e dag van de maand! Ik geef jullie een kijkje in mijn leven door middel van foto's gemaakt met mijn (nét nieuwe) iPhone!

Deze foto plaatste ik op Instagram nét nadat
mijn nieuwe iPhone 5 had gekregen omdat
ik er zo blij was/ben!
Nog een selfie! Deze blik straalt: 'pfff wat is
het heeeeet!' uit
In de zomer eet ik daarom het liefste een frisse
salade! Dit is mijn zelfgemaakte witlofsalade.
Jum
Op weg naar vakantie! Ik ging naar Kroatië en Slovenië met
de auto, dus om de zoveel tijd stopten we even langs de weg.
Dit was zo'n rustplaats in Duitsland!
Mooi uitzicht onderweg!
Toen we aangekomen waren in Slovenië was het etenstijd,
dus wij gingen uit eten bij een restaurant op de camping.
Ik bestelde Spaghetti Bolognese...
Angry Birds frisdrank in de Sloveense
supermarkt... grappig!
Hier heb ik mijn favoriete jumpsuit aan!
Heerlijk zit ie
Pfffff wat was het heet! Dit is de hoogst gemeten
temperatuur vanuit de auto!
Mmmm een huge schap met Milka repen!
Ik kijk mijn ogen altijd uit in de supermarkt.
Mijn watermeloen leek op een haai
Lekkere crèpes met warme kersen en vanille
ijs, was mijn dessert tijdens een avondje
uit eten!
We hebben ook een museum bezocht..
Echt zo'n typisch Sloveens kerkje! Bijna alle
gebouwen hadden daar een vrolijk kleurtje.
Op weg naar Kroatië voor een 2e weekje zon, zee en strand
aan de Adriatische zee! Kroatië spreken ze in Kroatië uit
als Hrvatska... hoe krijg je het uitgesproken :)
Mmm lekker eten (all inclusive)
Toen we in een grote supermarkt waren zag ik allemaal
dingen die ik in Nederland nog nooit gezien had, zoals
heel veel nivea beauty bars.
Blauwe fanta?
Dit is de andere kant van Kroatië..
In het nationaal park van Krka spotte ik een
waterslang!
Mooi huis
Hahaha hier moest ik wel om lachen,
check het verschil. Een dikke Audi naast
een oude Renault.
Mmmm lekker Nutella ijs!
Al weer opweg naar Nederland maakten we een tussenstop
in Oostenrijk voor een overnachting. Dit was mijn bed, ik
sliep als een roosje! 
Bij een benzine station in Oostenrijk nog snel ff deze lekkere
Milka repen gescoord! Met Tuc en Smarties...
Nog snel ff naar de Mac Donalds in Duiven voor een snelle
hap. Ik bestelde de Mc Wrap met friet en een Milkshake
Ananas, mmm.
Toen we thuis kwamen hadden we onze
cavia's opgehaald. Éen dag later was onze
lieve cavia, witje, overleden. :(
Gisterenavond was mijn nichtje te logée. We
gingen daarom naar het pannenkoeken-
restaurant. Ik bestelde een heerlijke pannen-
koek met tomaat, mozzarella en pesto!
Dat was het alweer! Wat vinden jullie van dit idee?

1 opmerking:

  1. Ik vind die pannenkoek een superidee ! ( en dat vond D volgens mij ook :-))

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff