14 juni 2013

Favoriete muziek van dit moment!

0 reacties
 

Ik wil jullie vertellen en vooral laten horen wat mijn favoriete muziek van dit moment is! 
Muziek is voor mij best een belangrijk deel in mijn leven en ik heb een paar mooie liedjes op een rijtje gezet. Dus kijk en vooral luister met mij mee!



Emeli Sande's nieuwe hit: 'Read all about it pt. III'
Ik vind dat Emeli sowieso al een prachtige stem heeft en daarbij vind ik dit lied echt super mooi!



Nielson en Miss Montreal met 'Hoe'
Nielson's liedje 'Beauty and the Brains' vond ik ook al super, 
maar dit vrolijke nummer is nét zo mooi!




Ik ben best wel fan geworden van Pink! Ze hebben hele gave nummers waaronder 'Just give me a reason'. Dit vind ik ook echt een heel gaaf nummer die ik al snel mee kon zingen met de radio.




Ariana Grande vind ik een geweldige stem hebben! 
Haar nummer met Mac Miller vind ik ook echt tof, lekker vrolijk...


Als laatste 'Get Lucky' van Daft Punk. Ik had er nog nooit van gehoord 'Daft Punk'. 
Maar ik vind dit nummer zo vrolijk! Toen ik deze hoorde op de radio werd ik meteen vrolijk!

Wat is jouw favoriete muziek van dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff