9 mei 2013

Nagellak Shoplog... Kruidvat actie 1+1 gratis! + Swatches

0 reacties
 

Heeii Allemaal!
Afgelopen maandag ben ik even gaan shoppen met een schoolvriendin! Ik wil jullie graag laten zien wat ik heb gekocht bij Kruidvat. Kruidvat heeft momenteel een actie waarmee alle nagellak, nagelverzorging, nagellakremovers enz. 1+1 gratis zijn. Er gaat 50% van het totaalbedrag af, dus je kunt alle merken mixen! Ik heb alleen nagellak gekocht wat mij 8,15 heeft bespaard! Ik laat jullie de lakjes zien en daarbij een swatch om te zien hoe het mij bevalt. Ik was vooral benieuwd naar de nieuwe Catrice nagellakjes die met de nieuwe collectie in prijs zijn verhoogd naar €2,99. 
Kijk maar met mij mee!

Dit zijn de nieuwe kwastjes van Catrice.
Iets rommeliger, jammer!
Dit is nr. 15 Denim Moore, deze dekt in 1 tot 2 laagjes
Dit is nr. 05 Earnie & Birdy, deze lak dekt in 2 tot
3 laagjes.
Dit is nr. 07 Genius In The Bottle, deze dekt in 1 tot 2
laagjes.
Dan Essence, dit is nr. 147 Miss Universe en deze dekt
in 1 tot 2 laagjes.
Dit is nr. 112 Time for romance. Ik ben helemaal weg van
deze nagallak! Hij blijft heel lang goed op m'n nagels zitten,
wel 4 dagen! Dit is een prachtige glitterlak die mijn favoriet
is van deze shoplog! Hij dekt in 2 laagjes volledig.
Dan heb ik als laatste een simpele zwarte nagellak gekocht
van Maybelline Color Show. Dit is nr. 677 Blackout en deze
ga ik gebruiken voor nail-art enzovoorts.


 Hebben jullie ook gebruik gemaakt van deze actie? Zo niet, kun je nog naar Kruidvat om van deze actie te profiteren! Want de actie loopt tot zondag 12 mei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff