13 april 2013

Shoplog Essence en Etos!

0 reacties
 

Vandaag heb ik een shoplog! Ik moest 2 uur wachten op school voordat m'n toneellessen begonnen voor de musical die we gaan opvoeren. Dus ik besloot even naar de Kruidvat te fietsen en samen met mijn vriendin/klasgenootje Cynthia even tussen de rekken te snuffelen... Uiteindelijk ben ik bij het Essence schap blijven hangen!

Ik wist dat Essence momenteel een Limited Edition lijn had: 'Floral Grunge' genaamd. En daarvan kocht ik een hele mooie blush! Dit is kleur 01 Be Flowerful. € 2,59




Verder had ik hele goede dingen gehoord over de nieuwe poeder van Essence. Dit is de 'all about matt fixing compact powder' dat is een hele mond vol! Ik ben benieuwd of het wat is... €2,99

Ik ben nooit zo van de lipstick of lipgloss maar deze wilde ik graag proberen.... de stay matt lip cream in kleur 01 Velvet Rose. €1,99

Dit is de 'Powder Brush' van Essence. Hij heeft paars met zwarte haartjes en is héél zacht. De kwast is wel wat aan de kleine kant voor een poederkwast maar het kan ermee door. Aangezien mijn oude poederkwast na veel gebruiken ruw is geworden en de steel loslaat, moest ik even vervaning regelen! €2,99

Ik heb nog nooit een oogschaduwbasis gehad en ik ben benieuwd of het wat is... Ik moet nog maar zien of m'n oogschaduw langer blijft zitten wanneer ik eerst een likje van dit spul op mijn oogleden heb gesmeerd :-)
Ik ben benieuwd... Dit is de Essence I <3 stage eyeshadowbase. €2,59

Dan heeft mijn moeder vandaag deze voor mij gekocht. Dit is de Etos zuiverende dagcrème voor de jonge huid. Ik ben er erg blij mee en ik hoop dat het een fijn product is. € ? (4/5 euro)
Dat was mijn shoplog, waar willen jullie een review van zien?
Dan schrijf ik over dat product een uitgebreider artikel!

Dus mijn vraag aan jullie is: welk product zou je graag in een uitgebreider artikel terug zien op mijn blog? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff