24 april 2013

Mini H&M Shoplog!

0 reacties
 

Er was pas mid-season sale bij H&M toen ik op de site keek. Al snel vond ik deze twee super leuke items die ik zeker vaak ga gebruiken in de lente en zomer, kijk maar met mij mee!

Dit is m'n nieuwe tas! Hij is poederroze en heeft een super
handig formaat, voor als je even de stad in wilt ofzo :)
Hij heeft mooie gouden details: studs! <3
Dit is de achterkant... Er zitten trouwens handvatten én een
schouderkoord aan! 
Zo is hij als ik hem om mijn schouder draag!
En dit is m'n nieuwe bikini! Ik had gedacht
dat hij iets minder fel was, maar eigenlijk
is neon koraal juist wel heel mooi!
Mooie kanten details heeft ie!

   Uiteindelijk was ik €28,15 kwijt inclusief verzendkosten, dat is toch geen geld voor een tas en een bikini?


Wat vinden jullie van mijn twee aankoopjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff